فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
head>

ابزار وبلاگ

2 خبر جدید درباره امیر

امیر افجار

عاشقان امیر افجار

 این مطلب مخصوص اعضا می باشد

برای مشاهده این گونه مطالب باید با نام کاربری خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.

اگر عضو سایت هستید لطفا از طریق فرم زیر وارد شوید:

نام کاربری:
رمز عبور:

اگر عضو سایت  نیستید توسط فرم زیر میتوانید به سرعت ثبت نام کنید:
نام کاربری:
رمز عبور:
تکرار رمز عبور:
ایمیل صحیح و معتبر:
کد تصویری را وارد نمایید:
نام (اختیاری):
وب سایت (اختیاری):
جنسیت (اختیاری):
مرد        زن عدم نمایش
تاریخ تولد (اختیاری):
روز ماه سال
عکس/تصویر پروفایل شما(اختیاری):
ای دی یاهو (اختیاری):
شماره تلفن(اختیاری):
شهر(اختیاری):
توضیحاتی درباره خود (اختیاری):

نظرات شما عزیزان:

kamelia
ساعت17:27---16 مهر 1391
mobarakesh bashe
پاسخ:چی مبارک باشه؟ کی مبارک باشه؟


golabatooooon
ساعت16:33---2 مهر 1391
باشه عزیزم اصرارنمیکنم ولی خوش به حالت.خودش این عکساروبهت میده؟
پاسخ:عزیزم خوووووووووووووووووووواهش میکنم !!!!


مستانه -رافعی
ساعت16:39---21 مرداد 1391

سلام صدف جان من اولین باره میام وبلاگت وب خیلی خوبی داری بهت تبریک میگم موفق باشی گلم به وب منم سربزن خوشحال میشم نظرتو درمورد وبم بدونم};-

پاسخ:مرسی عزیزم .......وبتم دیدم امیدوارم  موفق باشی.........



mary joooooon
ساعت14:49---18 مرداد 1391

باش چون صدف خودمی دیگه اصرارنمیکنم

پاسخ: ماری جووووووووووووووووووونم ول کنم جان تو! عزیزم گفتم که اصرار نکن!!! داری وارد جزءیات می شی عزیزم....................................



mary joooooon
ساعت13:17---18 مرداد 1391

صدفففففففففففففففف

توروخدا دارم میمیرم میشینم گریه میکنما

پاسخ: سلام خوبی؟گفتم که خواهش نکن .....! .....چرا عکس برای پروفایلت تو وبم نذاشتی؟

 

 



mary joooooon
ساعت12:37---18 مرداد 1391


صدف جان مریم بگو عکسارو از کجااوردی؟توروخدا!

پاسخ:نمیشــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه٫قسم نخورمن عاشق امیرم به عشقم خیانت نمی کنم...........



سوگند
ساعت17:53---17 مرداد 1391
مبارکش باشه.....تبریک


الناز
ساعت17:51---17 مرداد 1391
مبارکش باشه
خوش به حالش


غزل
ساعت17:50---17 مرداد 1391
موفق باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ سه شنبه 17 مرداد 1391برچسب:,سـاعت 17:16 نويسنده _
яima